رویارویی دوباره کاپیتان‌ها/ ال‌کلاسیکو ۲۸ بین کاسیاس و ژاوی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، ایکر کاسیاس و ژاوی هرناندز ۲ دوست قدیمی و بسیار صمیمی سال‌های سال است که در کنار هم فوتبال حرفه‌ای را تجربه می‌کنند.
به گفته خود این دو ستاره بعید است حتی در فشردگی بازی‌های باشگاهی این دو بازیکن هر دو هفته یک بار در کنار هم شام یا میهمانی کوچکی را ترتیب ندهند.
ال‌کلاسیکودربی پیش روی دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا برای هواداران دو تیم ال‌کلاسیکودربی شماره ۲۱۷ است اما برای کاسیاس و ژاوی بیست و هشتمین ال‌کلاسیکو محسوب می‌شود.
این دو ستاره از تیم ملی زیر ۱۷ سال اسپانیا (۱۹۹۷) در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و خاطرات مشترک زیادی از سال‌ها غم و شادی در رقابت‌های گوناگون دارند.
بهترین خاطره کاسیاس به ۲۶ فوریه سال ۲۰۰۰ باز می‌گردد، زمانی که رئال مادرید با داشتن کارلوس، آنلکا و مورینتس با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بارسلونا به پیروزی رسید.
بهترین خاطره ژاوی هرناندز نیز به ال‌کلاسیکودربی شماره ۱۵۸در لالیگا برمی‌گردد، زمانی که بارسلونا به پیروز ۶ بر ۲ دست پیدا کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:رویارویی,دوباره,کاپیتان‌ها,ال‌,کلا,سیکو,۲۸,بین,کاسیاس,و,ژاوی, | 4:0 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |